Ostujuhis ning makse- ja tarnetingimused

KUIDAS OSTA

1. Valige välja meelepärane kaup. Otsingut lihtsustavad lehekülje vasakul pool olevad tootekategooriad. Samuti võite otsinguväljale sisestada soovitava toote nimetuse.

2. Valitud toote suunamiseks ostukorvi klõpsake käsku „Lisa korviˮ. Kui soovite osta veel tooteid, jätkake otsingut. Oma ostukorvis olevaid tooteid näete ülevalt paremast nurgast. Ostukorvi sisu ja tellitava kauba kogust saab ostukorvis ka muuta. Toodete kogust saab muuta tulbas „Kogusˮ. Toote eemaldamiseks ostukorvist klõpsake tootereal märki „Xˮ.

3. Kui teil on allahindluskood, sisestage see väljale „Kupongi koodˮ ja klõpsake käsku „Kasuta kupongiˮ

4. Kui olete otsustanud, et soovite valitud tooted osta, klõpsake käsku „Mine maksmaˮ.

5. Täidke ära arvelduse andmed ning valige tarneviis.

6. Valige makseviis ning kõpsake nuppu “Esita tellimus”.

7. Teave tellimuse kohta saadetakse teie märgitud e-posti aadressile

TRANSPORDITINGIMUSED

Teil on Stiilnelemmik.ee e-poe ostukeskkonnas ostes võimalik valida erinevate transpordiviiside vahel. Transporditasu arvutatakse ostukorvipõhiselt, s.t ühekordne tasu ühele aadressile toimetatava kauba kohta. Transpordi hinda näete enne ostu sooritamist ostukorvis.

Kaupade transpordi eest vastutab Bestyle OÜ või transporditeenuse osutaja. Kaupade transport on võimalik kõikjale Eesti piires. Kaupade transpordis väljapoole Eestit tuleb meiega eraldi kokku leppida.

Transpordi viisid

  • Omniva ja Itella pakiautomaadid
  • Omniva postkontor

Pakiautomaat

Pakiautomaadid on iseteeninduslikud pakkide kättesaamise kohad, mis asuvad peamiselt suuremates kaubanduskeskustes või nende lähedal. Pakiautomaati mahuvad saadetised, mille mõõtmed koos pakendiga on Omnivas maksimaalselt 39x38x64 cm ja Itella SmartPOSTis 60x36x60 cm. Kui pakk on automaati saabunud, saate SMS-i teel teavituse ning isikliku koodi. Kood tuleb sisestada pakiautomaadi ekraanilt ning seejärel avaneb pakiautomaadi uks ning saate kauba kätte. Pakiautomaatide asukohad leiate pakiautomaadi valiku juurest.

Omniva postkontor

Tellitud tooted toimetatakse teile lähimasse postiasutusse, teie poolt sisestatud tarneaadressi järgi. Kui pakk jõuab postiasutusse, saadab Omniva teile saadetise saabumise teate, mille alusel saate paki teatel olevast postiasutusest kätte.

Tarneaeg

Kaup toimetatakse kohale 3-5 tööpäeva jooksul, väljaarvatud juhul, kui tellija ei vali tellimuse vormistamisel muud aega ja tellitud kaup on laos
olemas. Kaup toimetatakse eelmainitud ajal kohale ainult juhul, kui selle eest on tasutud.

Juhul kui tellitud kaup laos puudub ja müüja ei saa tellijale kaupa saata, informeerib ta sellest tellijat koheselt ja mitte hiljem kui 3 päeva jooksul,
kui selgub, et antud kaupa pole võimalik tarnida, tagastab ta tellijale tasutud summa.

Juhul kui tellitud kaup laos puudub, aga müüja saab kaupa tarnida, teavitab müüja tellijat peale tellimuse saamist kauba tarnimise tähtajast. Sel
juhul ei tohi kauba tarnimise tähtaeg ületada 30 päeva alates tellimuse saamisest.

MAKSEVIISID

Makseviisiks on tasumine tellimuse eest pangakaardi või pangalingi kaudu Bestyle OÜ pangakontole ning tellimus saadetakse täitmiseks.

  • Valides makseviisidest endale sobiva pangalingi, suunatakse teid edasi teie valitud panka, kus saate sooritada makse kaupade eest. Enne tellimuse kinnitamist kontrollige tellimuse andmeid ja tutvuge Stiilnelemmik.ee e-poe kasutustingimustega. Kinnitage tellimus kinnitusnupule vajutades.
  • Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse teile e-postiaadressile ostu kinnitav e-kiri. Tellimus läheb täitmisele, kui tellimusel olev summa on laekunud Bestyle OÜ arvele. Ostja poolt esitatud tellimus on ostu-müügi lepinguks ostja ja Bestyle OÜ vahel. Bestyle OÜ jätab endale õiguse tellimus vajadusel tühistada.

Kui vajate ostmisel abi, võtke meiega ühendust e-posti aadressil info@stiilnelemmik.ee või tööpäeviti kella 8–19 telefonil +372 53930054